kõik kategooriad

  • kõik kategooriad
  • Pasta
  • Combo
  • Juust & Või
  • Kala
  • Käsitsi Valmistatud Pirukad
  • Kinkekorvid
  • Kohv & Pähklid
  • Kosmeetika & Tervis
  • Määrded & Kastmed
  • Mahetooted
  • Maiustused
  • Mesi
  • Moosid
  • Oliivid
  • Oliiviõli
  • Salatikastmed
  • Vürtsid & Maitsetaimed

KKK

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui teil on küsimus, millele te ei leia vastust, siis palun kirjutage meile. Vastame teie küsimusele esimesel võimalusel.
TELLIMINE
Kas ma pean tellimuse tegemiseks registreerima ehk endale konto tegema?
Ei, te ei pea. Saate tellida tooteid nii külalisena kui ka registreeritud kliendina. Siiski, kui soovite ka tulevikus meie veebipoest osta, siis soovitame luua konto. Isiklik konto võimaldab teil näha oma ostude ajalugu ning vaadata ja muuta enda kontaktinformatsiooni. Samuti saate tellimusi lihtsamalt ja kiiremalt lõpule viia tänu eeltäidetud kontaktinformatsiooni väljadele.
Kas ma saan tellimust muuta, kui ma olen selle eest juba tasunud?
Kui olete märganud enda tellimuses viga, võite tellimust muuta kohe pärast selle kinnitamist. Tellimuse muutmiseks helistage meie klienditeeninduse numbrile +372 6444122 või saatke meile kiri aadressil info@biolarte.com. Tellimused, mis tehakse pärast 15.00, töödeltakse järgmisel päeval, mis tähendab pikemat perioodi, millal on võimalik vajadusel tellimust muuta.
Kui kaua läheb aega paki kättesaamiseks?
1.     Pakiautomaat
Sooritades ostu enne kella 15.00, saadetakse pakk järgmisel tööpäeval valitud pakiautomaati.
2.     Kullerteenus
Järgmisel päeval toimetatakse pakk teie valitud aadressile.
3.     Tule ise järgi
Kõik kodulehel müüdavad tooted on meie laos saadaval*, seepärast saate neile järgi tulla kohe pärast tellimuse esitamist. Meie ladu asub Akadeemia tee 45, Tallinn.
*väljaarvatud jahutatud tooted, mis toimetatakse kätte Nordnet OÜ poolt.
 
Kas ma saaksin näha ja proovida tooteid enne nende ostmist?
Saate näha ja proovida tooteid meie kontoris, mis asub aadressil Akadeemia tee 45, Tallinn.
 
MINU KONTO
Unustasin oma konto parooli. Mida ma peaksin tegema?
Ärge muretsege! Minge sisselogimislehele ja klikkige lingil "Unustasite parooli?", seejärel sisestage eelmise Biolarte kontoga  seotud e-posti aadress ja kinnitage see, klõpsates lingil "Kinnita". Uus parool saadetakse teile e-posti teel.
Kuidas ma saan muuta enda aadressi, parooli jne.?
Logige sisse enda Biolarte kontole ja klikkige lingil "Minu konto". Märkige ruut "Parooli muutmine", mis avab uue akna, kus saate teha kõik vajalikud muudatused.
 
MAKSMINE
Millised on makseviisid?
Biolarte Internetikaupluses saate kasutada järgmisi makseviise: Swedbank, SEB Pank, Danske Bank, Nordea Pank, Krediidi Pank ja krediitkaart.
Kas ma saan tasuda arvega?
Kahjuks ei võimalda Biolarte arvega tasumist. Ettevõtete kliendid on oodatud meiega ühendust võtma aadressil info@biolarte.ee või lisainformatsiooni saamiseks helistama meile numbrile +372 6444122.
 
KAUBA TAGASTAMINE
Kas ma saan tagastada ostetud toodet?
Klikka, et lugeda kauba tagastamise reeglite kohta.
Kas kõik tooted on tagastatavad?
Ei. Vastavalt Eesti seadustele § 53 lg 4 ei saa tagastada tooteid, mis on külmutatud, tundliku loomuga ja lühikese säilivusajaga.
 
ALLAHINDLUSED
Milliseid soodustusi pakub Biolarte?
Biolarte pakub kahte tüüpi allahindlusi: sooduskampaaniad ja sooduskoodid.
Kuidas kasutada sooduskoodi?
Soodustuse saamiseks sisestage ostukorvis enda unikaalne kood lahtrisse „Kasuta kupongi koodi”. Seejärel klikkige lingile „Rakenda kupong”.