kõik kategooriad

  • kõik kategooriad
  • Pasta
  • Combo
  • Juust & Või
  • Kala
  • Käsitsi Valmistatud Pirukad
  • Kinkekorvid
  • Kohv & Pähklid
  • Kosmeetika & Tervis
  • Määrded & Kastmed
  • Mahetooted
  • Maiustused
  • Mesi
  • Moosid
  • Oliivid
  • Oliiviõli
  • Salatikastmed
  • Vürtsid & Maitsetaimed

Kasutustingimused

Biolarte Kasutustingimused


Veebipoe biolarte.ee (edaspidi Veebipood) omanik on BIOLARTE OÜ (registrikood 14305281), asukohaga Tungla tn 12, Nõmme linnaosa, Tallinn, Harju maakond, 10911.
 
1.     Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
1.2.E-poes müüdavate toodete hinnad on ära toodud toote kõrval ja valuuta on Euro (€). Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
1.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
 
2.     Tellimuse vormistamine
2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
2.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.(Makse teostamine toimub väljaspool Biolarte.ee keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Biolarte.ee puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.)
2.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
 
3.     Kohaletoimetamine
3.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi.
3.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

 
4.     Taganemisõigus
4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 3 päeva jooksul.
4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.3. Kliendil on õigus lepingust taganeda (Tooted tagastada) vaid juhul, kui Tooted on kasutamata ja rikkumata ning originaalpakendis.
 
4.4. Tulenevalt võlaõigusseadusest § 53(4) ei kohaldu 14 päevane taganemisõigus:
4.4.1. toodetele, mis riknevad või vananevad kiiresti;
4.4.2. sellise suletud pakendis asja üleandmisel, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilisel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud;
4.4.3. asja üleandmisel, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
4.4.4. muude VÕS § 53 lõikes 4 nimetatud Toodete üleandmisel.
 
4.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@biolarte.ee hiljemalt 3 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
4.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
4.11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
 
5.     Pretensiooni esitamise õigus

5.1. Ostjal on õigus pöörduda e-poes kahe päeva jooksul defekti ilmnemisest e-posti teel info@biolarte.ee (tooted originaalpakendis ja avamata).

5.2. E-poe ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba tarnimist ostjale.

 

5.3. E-pood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või vormis, mis võimaldab kirjalikku reprodutseerimist 15 päeva jooksul.

 
6.     Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
6.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
6.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
6.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
 
7.     Vaidluste lahendamine
7.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@biolarte.ee 

7.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

7.3. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

7.4. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.